Musikhøjskolen

Der er nu åbent for tilmelding for næste sæson på Musikhøjskolen, se tilmeldingsfristen på Musikhøjskolens hjemmeside.

Her på skolen har vi tilbud med holdundervisning for 1. og 2. klasse og derefter instrumental undervisning for 3.- 5. klasse.

1. og 2. klasse

Musikhøjskolen har musikundervisning på Frederiksberg Kommunes folkeskoler lige efter skoletid.
For 1. og 2. klasse kalder vi dem Musikalsk Forskole - en rigtig god start på Musikhøjskolen.

Vi underviser på Lindevangskolen om mandagen i det nederste musiklokale.
1. klasse ligger kl. 14.00 mens 2. klasse starter kl. 14.55.
Her skal vi synge, danse, lege og selvfølgelig spille en masse på instrumenter.

3.-5. klasse

Tirsdag eftermiddag er det muligt at gå til saxofon, klaver eller elguitar her på skolen. Man får både undervisning på sit eget instrument og spiller sammen med de andre.

I kan læse mere om undervisningen, finde de praktiske oplysninger samt melde jer til på vores hjemmeside:

Her klikker I først på 'musik' derefter 'musik på skolerne' og til sidst 'Lindevangskolen'.

På hjemmesiden kan I også læse mere om alle de andre tilbud der er i Smallegade og andre steder - både instrumentalundervisning, kor, dans, billedskolen og filmværkstedet.

Mange hilsner
Anne fra Musikhøjskolen